onsdag 30. desember 2009

Update!

Nå har jeg vært en real slappfisk på bloggfronten noen dager, jeg har imidlertid tatt tak og friska opp bloggen litt. Alle trenger vel en liten facelift i ny og ne.

Jeg har tenkt leeenge at jeg skulle tatt bilde av alt jeg fikk til jul, men det blir borte i alt det hverdagslige. Derfor tar jeg og skriver det istedet, også kan jeg jo slenge ut noen bilder om jeg får tid senere i dag. Jeg har fått ekstremt mange fine gaver i år, hadde ikke forventa at det skulle være så mange og så bra gaver, så det satte jeg virkelig stor pris på!

Jeg har fått brødrister, blender, gavekort på spa, smykkeskrin, parfyme, GODIS-skål, sett fra The Body Shop (coconut, my favourtie!), Eva Solo karaffel, julestrømpe og toalettmappe + penger :D Så og si alt sto på ønskelista, og det som ikke sto der var absolutt ting jeg trengte/liker godt uansett! Jeg er så heldig!!

Siden sist har kjøkkenet fått seg en liten omorganisering, jeg var så lei av å ha ting slengende. Jeg er nok litt for glad i system og orden (selv om mamma og pappa nok flirer nå...), så jeg må ha alt i bokser og i hyller, ja rett og slett ha ting på stell! Vi har lenge snakka om at vi må bli flinkere til å kildesortere, så i går mekka jeg et system som gjør det enkelt å hold papp, plast og restavfall for seg. Det er vårt lille bidrag til miljøet og det skulle vel bare mangle! :)

I morgen står nyttårsaften for tur, men siden det er Beiras første nyttårsaften skal vi holde oss hjemme og se an hvordan hun reagerer på raketter. Må vel prøve å være litt sosiale, jeg kjenner nemlig jeg syns det er litt trist om vi bare skal sitte hjemme hele dagen, men vi får se hva vi finner ut av.

Nå skal jeg komme meg på jobb og nok en gang telle timer til langhelg, har nemlig fri morgen og det skal gjøre godt til en sliten julesjel :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar