onsdag 16. desember 2009

Jeg har en sykdom

Den er ikke alvorlig, men den er der. Den sniker seg frem fra tid til annen, og jeg blir sur hvis jeg ikke får utløp for den. Den kalles shopomania. Jeg handle! Det er ikke nøye hva, bare det er noe...

I går kom sykdommen frem, og jeg hadde ikke noe annet valg enn å la den slå ut i full blomst. Jeg tok min kjæreste Eddy til City Syd og den gode følelsen jeg fikk i magen når jeg gikk inn dørene der kan ikke beskrives! Herlig!!

Det var salg på BIKBOK, og ved å handle der har jeg jo på en måte spart penger, så jeg slo til. Jeg har kjøpt meg en hvit strikkejakke og en rød lang collegegenser. Jeg har i tillegg kjøpt noen julegaver, men de kan jeg jo ikke skrive om her siden søte folk av og til titter innom bloggen.

I helgen skal jeg bake pepperkaker, riskaker og lage karameller. Det er i hvert fall planen, så får vi se hvor langt jeg kommer. Jeg er glad i å lage mat, men baking er ikke min sterke side...

Nå står nok en arbeidsdag for tur, bare 3 igjen nå så kan je setta mej å kvile og puste på ei stund :) Ha en koselig onsdag alle mann!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar