fredag 18. desember 2009

Juleferie!!

Need I say more?? :) Nå kan jeg endelig puste ut, og legge pensjonsavtaler og medlemslister til side ei stund, og bare nyte jula fullt ut. Snøen har, som bestilt, dalt ned i hele Trondheim i dag. Det er helt nydelig ute!

Så i dag har...

 
...tre kakebokser funnet veien hjem til meg. Disse skal fylles med pepperkaker, riskaker og karameller som jeg skal lage i morgen :)

 
...har ei lita jente kosa seg i snøen på verandaen.

 
...har vi bakt oss italiensk pizza etter oppskrift fra Kari

 
Før.
Topping: Peppes pizzasaus, smårettskinke, ost, pesto og fersk mozarella.



 
Etter!Og den var supergod!!

 
....har Beira har spist sin del snø + litt til. Og da sa a mor: nå får du mark i magan!

Vi måtte jo ut å gå i snøværet og etter å ha utforsket en ny del av Fossegrenda, snudde vi nesa hjemover. 5 minutter før jeg hadde kommet meg trygt i hus tryna jeg selvfølgelig så det sang etter, og etterlot meg ei real boso (som vi sier på Toten) utenfor Rema. Rompa er nok gul og blå i mårra tidlig. Jaja, nå står juleferien for dør, og da er det ingenting som kan ødelegge det gode humøret mitt! :D

Nå skal jeg heie fra Chand i X-Factor. Ha en finfin fredag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar