mandag 14. desember 2009

Just for fun

Jeg er aktiv på bloggen om dagen føler jeg, syns det er så koselig å bloggen om jula og alt jeg gleder meg til :) I dag må jeg bare legge ut litt bilder av juletreet vårt, jeg ble riktig så fornøyd med det i år nemlig! Vi kjører rødt, hvitt og sølv - det enkle er ofte det beste!

Er ikke så lett å fange et juletre på kameraet gitt, får liksom ikke frem lysene og fargespillet. Men, det er skikkelig fint in real life ;)


I lang tid før vi fikk Beira gikk Einar og nekta for at vi skulle ha hund, så når jeg så denne lille tassen på Rema 1000 måtte jeg bare ha han som et plaster på såret... Han heter Roggi og han har pynta seg til jul :D

Nå er det 4 arbeidsdager igjen til juleferie! På onsdag er det julelunsj på jobben og lørdag skal jeg og Einar ut og spise med foreldrene hans. Trevligt! Men, nå er det nattan! Sov godt :)

1 kommentar: