fredag 11. desember 2009

It says: When you gone vill, kikk in the kart

Her er overskiften på Kari sitt blogginnlegg 2. desember: Jeg er en skikkelig, skikkelig dårlig blogger. Her skriver hun om hvor dårlig hun har vært til å blogge, det er faktisk snakk om flere måneder siden sist hun skrev noe. Men, nå har jenta fått blod på tann gitt! "Mina, du må skrive på bloggen din! Du har jo ikke skrevet siden onsdag jo, og det er lenge!" Say what?? Jeg føler presset fra den skikkelig, skikkelig dårlige bloggeren Kari og skriver derfor et lite innlegg, her jeg sitter og teller minutter til helg

Mine juleverkstedplaner er endret til se-på-Trond-Viggo-fra-Samfundet-med-Elisabeth-planer. Jeg simpelthen ELSKER Trond-Viggo! For en flott fyr!! Han er så morsom at jeg krepperer, og han er så ydmyk og koselig at jeg får lyst til å gi han en klem! Hvis Trond-Viggo hadde vært litt yngre, hadde jeg bedt han om å gifte seg med meg. (Jada Einar, ingen grunn til å bli sur, du har gjort beslag på Pamela Anderson, da får du gi meg Trond-Viggo ;) ) Jeg skal selvfølgelig også få med meg X-Factor. I dag er det semifinale og jeg satser rubbel og bit på Shackles eller Mari må gå. Jeg vil nemlig se Chand vinne, for han er den eneste med "det lille ekstra". Utover det skal jeg ha føttene på bordet, ikledd pysjbukse, med et stort glass Cola og en bolle Sørlandschips i fanget. Beira skal få seg en grisehalet som takk for at hun har vært snill jente hele uka.

Sånn! Nå har jeg gjort min plikt, Kari! No more mas from you ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar