mandag 7. desember 2009

Pepperkakehus og røde neser

Se hva jeg lagde i helga :D
Bestemte meg for å lage eget i år, ikke sånn som butikken har lagd ferdig for meg. Syns da det ble riktig så lækkert jeg.

Pepperkakehus med en skummel sømann

Med en sånn skumling utafor er det ingen som bryter seg inn i pepperkakehuset mitt ;)

Jeg har lenge gått og tenkt på at jeg må kjøpe meg en sånn rød neste til inntekt for Redd Barna. Jeg er egentlig livredd klovner, men de røde nesene har sin sjarm. Så, på lørdag slo jeg på stortromma og kjøpte meg en rød nese til 25 kr.

Kanskje ikke like sjarmerende på meg? :P
Støtt aksjonene du også, jeg kjøpte nesa mi på apoteket!

Snart kommer Einar hjem med julefilm, tror vi skal se The Gringe i dag :) Etter en kjempegod pizza meg kylling stekt i burritoskrydder og nachos på toppen, passer det bra å slakke på sofaen med en god film.

Da gjenstår det bare å si som Tøfflus: snurr film!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar