søndag 13. desember 2009

O'helga julestemning

I dag starta vi dagen med en herlig julefrokost :)



Tente det 3. lyset i den hjemmelagde adventsstaken og hørte på nydelig julemusikk

Beira har følt hun måtte hjelpe til med julepynten,hun har derfor spist opp mesteparten av mosen rundt lysene... Den var finere i starten av desember for å si det sånn ;)


Beira-snupp syns det var sinnsykt kjipt at hun ikke fikk ligge i sofaen mens vi spiste :D


Nå har jeg bare 5 dager igjen på jobb, og så er det ferie :) Det blir så innmari godt, sove lenge og ta livet med knusende ro. Snart skal jeg ta meg en liten tur på Solsiden for å sjekke ut salget på Voice of Europe, siden det skal legges ned har de 50% på hele butikken!! Jeg har jobba der, så jeg vet de har mye fint. Tjohooo! Etter det skal jeg lure med meg min smukke lille kjæreste til Plantasjen, også kommer vi hjem med ei litta granbuske i kveld en gang. Æ glær mæ!!

Legger igjen et lite juleminne til alle dere som husker dette fantastiske barne-TV her fra da vi var små: nemlig Teodors Julekalender!! Denne episoden er fra 13. desember og handler om at Halfdan har mista Labbetuss.



Kos dåkker!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar