fredag 4. desember 2009

Shoppe-loppe?


I går kom desemberlønna inn på konto, 50% skatt = mer penger til Minan. Tjohei! Akkurat i det jeg sjekket kontoen og så at pengene hadde kommet inn, hørte jeg noen rope i det fjerne. Det viste seg at det var butikkene på City Syd som begynte å kalle, og de trygla så pent om at jeg skulle legge igjen noen kroner. Jeg er på ingen måte for å svikte, så jeg fikk Einar til å kjøre meg oppover. 45 minutter senere kom jeg ut med en bukse til Einar, renseprodukter fra Cliniderm, ny hudkrem og hårfarge.

Har forelska meg i den serien her.
Hudkremen er ikke fet nok nå på vinteren, men helt ypperlig på sommeren :)

Dette er hudkremen jeg bruker nå på vinteren.
Kjempgod og lett krem uten at du må bruke en formue!


10 minutters hårfarge, for oss som er utålmodig ;)



Jeg kjøpte også kongerøkelse, så nå lukter det sånn som det lukter hjemme hos mamma i jula. Hehe. Ikke den helt store shoppinga i går altså, men jeg fikk tak i det jeg skulle ha. Er fornøyd jeg nå ja! I morgen skal jeg og Einar ut å spise på AiSuma igjen, det gleder jeg meg veldig til! Blir mye Beira-tid om dagen, så vi må komme oss litt ut av huset og ha det litt koselig sammen bare oss to og :) Skulle tro vi hadde fått unger vettu!

Ha en strålende fredag og en knallstart på helga!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar