onsdag 9. desember 2009

Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag...

er det onsdag? Jah! Den berømte onsdagskneika må passeres, og så kan man si at det snart er helg. Lillelørdag kalte vi onsdag da jeg studerte, nå må man fortsatt gjennom 2 dager med jobbing før man kan si HELG! Lillelørdag blir derfor et for optimistisk begrep i mine øyne, onsdag er ei kneik midt i uka, og når du er over den begynner du å se helga i horisonten. Det er vakkert!

I går fikk jeg good news, min søteste lille Eddy er straks frisk som en fisk og klar til å hentes av matmor Mina. Jeg gleder meg til å få han hjem! Sette meg inn i den spøkelsesdaktige bilen, og cruise rundt uten en bekymring i verden. Dessuten betyr det at jeg ikke lenger trenger å bekymre meg for turen til Toten i jula - Beira og jeg pakker bagen og suser nedover den 22. desember. Tjohei!

Fikk mld av min kjære far i går også, 1. dag er jeg og lillesøstrene bedt på middag. Det blir koselig :) Blir mange menneske lille Beira'n skal møte i jula gitt, får håpe hu oppfører seg pent...!

Nå skal jeg stålsette meg og prøve å ta dagen time for time, med den gode følelsen av at jeg snart er 1 dag næremere juleferie :)

Have a good one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar