tirsdag 1. desember 2009

And so it begins

Det er første desember - idag!
Idag er det første desember!
Alle nissunger må opp og stå - ut og gå,
det er første desember idag!
-Amalies jul

I helga lagde jeg adventskalender til Einar. 24 gaver henger nå i gardinstanga på stua. Masse forskjellige ting, men kan ikke skrive noen av de her for Einar snoker visst litt rundt på bloggen min med jevne mellomrom :) Søtingen. I dag fikk han i hvert fall en julebrus og julesjokolade! Tror da han ble glad og :) Jeg har også fått adventskalender av Einar, nemlig en kasse med julebrus - en for hver dag i adventstida :D Genialt vettu! Tuuusen takk, kjære!

Snøen har endelig(!) inntatt byen som jeg er så glad i, og den lille vovven vår sstorkoser seg. Sklir, med hue først, inn i snøen og biter etter all snøen som fyker opp. Så arti å se på :) Håper det kommer masse snø i vinter, så hun skikkelig får kosa seg.

I kveld er det duket for julekalendere på TV/DVD, de som står for tur er: Amalies Jul (DVD), The Julekalender (DVD) og Vazelina Hjulkalender (TV). Gleder meg som den ungen jeg er!!!



Har du fått noen adventskalender? Hvis ikke, må du ordne deg en! Adventskalendere hører med, uansett hvor gammel man er :) Ha en fin 1. desember!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar