tirsdag 26. januar 2010

Oompa loompa!

O'hoi! Don't mind overskrifta, jeg er trøtt som en dupp og hyper som få. Jeg har vært slappfisk igjen vettu, det går i tusen om dagen og jeg er helt skutt når jeg kommer hjem rett og slett. Det har bare vært mas på jobb siden forrige tirsdag, og tror resten av uka her blir i samme tempo. All stress, no less! Eh, ja... Je er slitin!!

Nå er det 3 uker og 2 dager til vi reiser til Oslo for å se Rammstein :D Gleder meg som en unge på julaften!! Og, guess what, i går kjøpte vi oss billetter til AC/DC den 30. mai! Hihihi. Jeg er ingen stor AC/DC fan, men dæven steike det skal bli moro å se gamlekara rocke rundt på scena! Får bare håpe de overlever til mai da :P

Nå hjelper jeg lillesøster Inga å kjøpe sminke, kjenner lommeboka ropa at om jeg bare henter den så kan den hjelpe meg å kjøpe litt sminke til meg og. Men, nei takk, jeg er i sparemodus. -Jeg må nemlig på IKEA en tur så fort det lar seg gjøre økonomisk, et skoskap må på plass i gangen nå som Beira går fritt der på dagtid.

Et slik et vil jeg ha

Nå skal jeg se litt TV også skal jeg en tur til Okstadøy og ønske Solveig'en god tur tilbake til Australia.

Ha en trivelig tirsdag alle sammen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar