tirsdag 5. januar 2010

Klagesang continues

Jada jada, jeg vet hva jeg skrev i forrige innlegg, men nå føler jeg virkelig at jeg har lov til å sutre litt. Den vaksina slo meg rett i bakken gitt, jeg sitter her som en frossenpinn med hodepine og sløvt blikk, huden og musklene gjør vondt akkurat som ved en vanlig influensa. Det er jo helt vanlig å bli dårlig etter vaksina, og det varer nok bare et lite døgn, men jeg hadde liksom håpa jeg skulle slippe det... Jeg er helt kake! Og når det kommer til sykdom må jeg bare innrømme at jeg er som gutta når de er syke - jeg syns veldig synd på meg selv og trenger masse pleie å kjærlighet. Einar har vært på farta i hele dag, og en gal rottweiler som har komme i det de kaller ungdomstid har ikke tatt særlig hensyn til at "mamma" ligger rett ut som ei pannekake. Så, jeg er ikke særlig fornøyd her jeg sitter. Einar er heldigvis på vei hjem med Cola og lovte å pleie meg så godt han kan. Tror vel ærlig talt det blir køya snart, jeg orker ikke holde øya oppe nemlig.

Snork!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar