mandag 4. januar 2010

Back in business





Så til de grader og får'n si. I går holdt jeg løftet mitt til meg selv - jeg dro og trena. Gud så herlig det var! Jeg er stiv som en stokk og sliten til tusen, og det kjennes herlig. Tuuusen takk til frøken Solveig, som hjalp meg komme i gang :D

Det er jo så utrolig viktig å få rørt litt på seg, jeg har jo begynt å innse at jeg ikke blir yngre og at hvis man legger et bra grunnlag nå når man fortsatt er ung, så slipper man kanskje litt lettere unna når man blir gammel og grå. Siden jeg er jente har jeg jo også tenkt litt på den dagen jeg kanskje skal få en liten bebis i magen, og da må kroppen være sterk og stram! Vil ikke plages under svangerskapet, og å ha en sterk rygg må da være alfa omega når en mini-Einar skal vokse inni magen? :) Dessuten vil jeg ha en kropp som er såpass i form at den dagen mini-Einar kommer til verden, vil jeg ikke ha alt for mye trøbbel med å komme i form igjen. Trening er altså et must!!

Nå sitter jeg her og gruer meg til å dra på jobb. Jeg har omfavna feriemodusen litt for hardt, og det falt meg litt for naturlig å ha fri hele dagen. -Sove litt lenger enn vanlig, ta seg tid til gode frokoster, lange turer, fiksing av leiligheta, kjærestekos... Forsett for 2010 må bli: ta bedre vare på helgene og de få dagene med fri i året!

Jeg har funnet ut at jeg har ganske mange ting å glede meg til i 2010:
  • Rammstein i februar
  • Ny temafest i februar
  • Både Einar og jeg blir 25 - 50 år må feires :D
  • Lillesøster konfirmeres
  • Wacken Open Air i august
I tillegg til alle disse "fastsatte" tingene, skal jeg prøve å snike inn noen Oslo-turer og forhåpentligvis får vi solgt leiligheta og kjøpt noe med større plass. Jeg kjenner jeg kunne trengt et vaskerom og et kontor, aller helst et soverom ekstra også. Vi får se hva det blir til :)

Ha en knallfin start på uka alle i hopa!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar