fredag 8. januar 2010

Brrr!!


Ja, nå har jeg da mast om snø og vinter i noen måneder and now it has come and bit me in the ass! Fytti grisen så kaldt det er ute!! Jeg har på stilongs, dongribukse, ulltrøye, t-skjorte, genser, skjerf og UGGS, innendørs, samtidig sitter jeg inntulla i et pledd, og allikevel fryser jeg rompa av meg! Var på dyrebutikken og kjøpe dekken til Beira i går og, men det hjelper ikke, hu vil absolutt ikke ut! Stakkar, tenk på den lille  kroppen i kulda :(  Det får bli noen kjappe turer inn på do, også får hu trene hodet sitt ekstra mye innendørs de neste daga. Vi er uansett heldig som har en varm leilighet og tak over hodet, tenker på de stakkarene som bor under broer og i tunneller nå i kulda... Nei, vi får være takknemlig vi som faktisk kan gå inn og varme oss!

Nå skulle jeg aller helst bare tatt med meg Beira og krøpet under dyna, så kan vi bli der til gradestokken kryper litt oppover. Men, jobben kaller og kulda må trosses! Huttemeitu! Heldigvis er det helg snart, og sett bort fra turen på spa i morgen skal jeg holde meg innendørs så langt som det lar seg gjøre - med varm te, pledd, dyne, gode tøfler, en god kjæreste og en varm liten hundevoffs :)

Håper ikke du fryser så alt for mye i kulda, og håper du har noen som kan varme deg og passe på at du ikke fryser på nesa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar