torsdag 7. januar 2010

Back on track

Nå er jeg på plass og fit for fight. Jøye meg så dårlig form jeg var i på tirsdag og i går. Men, nå er jeg altså frisk som en fisk og klar til å gå løs på 2 arbeidsdager før vi igjen kan rope hurra for helg!

Jeg gleder meg nemlig enormt til lørdag for da skal jeg benytte meg av julegaven jeg fikk av Einar-kosen :D Turen går til Solsiden Spa. Det blir så herlig!!







Der skal jeg ha en time i selve spa'et og en times rygg- og nakkemassaje etterpå. Hei og hopp som jeg gleder meg!! Jeg og Einar har dessuten bestemt oss for å campe på stua igjen i helga. Vi skal investere i Guitar Hero til PS3'en også skal vi bare ta livet med ro. Blir en avslappende og koselig helg tror jeg :)

I kveld er det trening igjen, prøve å hive meg på en spinntime og få ut litt melkesyre av de alt for støle låra mine. Looking forward to it!

Ha en flott torsdag :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar