søndag 10. januar 2010

Finfin helg

Dette har vært en superduper helg!

I går var jeg på Solsiden Spa




...fikk selvfølgelig ikke tatt noen bilder inne på selve spaet, men dette er da venterommet jeg satt på før jeg kom inn.

Å være på spa var helt nydelig!! Jeg nøt hvert eneste minutt :) Fikk 50 min rygg og nakkemassasje og det var helt himmelsk! Dette må definitivt gjøres igjen.

Vi spiste en sen lunsj hos foreldrene til Einar i går, der var begge søstrene hans og de søte små tantebarna. Andreas begynner å bli skikkelig stor gutt, han blir jo 1 år om bare noen uker. Tilde vokser og vokser, selv om hun fortsatt er liten, og det søte smilet hennes smelter hjerter i bøttevis.

Kvelden i går kan oppsummeres slik:


Rom og Cola


Verdens beste


Guitar Hero 

I dag har jeg bare slappa av og sovet massevis. Har en lettere hodepine i dag, tror kanskje min gode venn Baccardi sitter inne i hodet mitt og skaper kaos. Skulle egentlig ha trena, men tenker jeg lar være.
Håper du har hatt en kjempefin helg! Jeg skal nyte de få timene som er igjen av den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar