søndag 3. januar 2010

Camping

I natt har vi campa på stua. Vi har en shvær oppblåsbar madrass, og det hender vi tar den med ut på stua også camper vi her foran tv'en med god drikke og masse godis :) Dette var riktignok første gangen vi var tre stykker i "senga".

Beira var rimelig fornøyd med å ikke være i buret


Og på mystisk vis klarte den lille kroppen og ta opp store deler av senga, og da selvfølgelig oppå dyna mi.


Nå er det altså siste dag av juleferien og jeg kjenner jeg gjerne kunne hatt fri litt til. Vet ikke helt om jeg er klar for jobb i morgen, men jeg har vel egentlig ikke noe valg... Jeg har kun et mål for dagen og det er å få rota meg bort på 3T for å melde meg inn der. Nå skal jeg begynne å trene, det er ikke engang et nyttårsforsett det er en nødvendighet. Når Beira blir 40 kg kan det være greit å ha litt muskler ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar