lørdag 29. september 2012

Lørdag

For en dag... Så sliten kan jeg ikke huske å ha vært på evigheter. Mellom å pleie en øyeoperert Einar, underholde og gå tur med Beira, vaske og rydde, holde styr på klesvask og klesbretting, lage mat og tømme/sette i oppvaskmaskin og faktisk gå gravid i 8. måned, har all energien blitt tappa. Jeg gikk en tur med Beira tidligere i dag, og når jeg kom hjem var det bråstopp. Fire timer senere, etter en lang dupp, begynte jeg å komme til hektene. Jeg tror kanskje jeg er nødt til å skjønne mine begrensninger snart, og at det faktisk går greit om brødfjøla og brødkniven står fremme i mer enn fem minutt. Så, nå er Einar stappa i badekaret med et glass rødvin og jeg har tent masse lys og hører julemusikk. Hehe. Den musikken er som terapi i min verden, da går jeg helt i sofamodus og bare koser meg :) Deilig!

Har flere ganger forsøkt å laste opp en video, men det feiler uansett. Har endelig klart å fange mini i magen på film, og det skal sies at ikke er enkelt! Tvert jeg trykker på opptaks-knappen på telefonen så blir hun musestille. Hmpf! Som sin far med andre ord - han steiler jo hvis man prøver å filme... Jeg skal se om jeg klarer å lure til noe, men jeg er jo ikke veldig flink med den slags. (Har prøvd å sende den på mail til deg også, Oda, men det vil seg bare ikke... :| )

I morgen går vi faktisk inn i siste dag av september! Jeg er under to måneder til termin, og det er helt sprøtt! Om 9,5 uke er jeg mamma. Mer på overtid enn det får jeg ikke gå. Det kommer til å bli STAS! Har dere forresten sett at om ultralydbildet av babyen snues 90 grader mot venstre, så dere får det på høykant, så ser hun ut som Homer Simpson? Haha. Jeg dauer! Håper da inderlig ikke det er tilfelle når hun kommer ut. Haha. Huff.... Da må det tas en revurdering tror jeg ;)

Nå skal jeg sjenke meg et stort glass cola og studere litt julesider på nettet. Ah, juleterapi! Det burde strengt tatt tas i bruk i psykiatrien, det må da være flere enn meg som finner litt glede i den?

Ha en super helg! La rotet ligge og bare relax. Rotet går ingen plass nemlig, du finner det helt fint igjen i morgen!





post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar