fredag 14. september 2012

Natterangel

Ja, så satt man her da... Klokka er 03:47 i skrivende stund, jeg har vært våken siden 02:21. Jeg lå og vred meg en stund, var inn og ut av drømmeland, og tenkte at snart kom klokka til Einar til å ringe og jeg kunne stå opp og si at nå er det morgen. Slik gikk det ikke. Med smerter i rygg og bekken, en baby som slår salto hver gang mamma våkner og et regnvær uten sidestykke, gjorde at jeg nå altså er lys våken. Trøtt, men lys våken.

Nå er jeg på mitt tiende spill av Edderkoppkabalen. Det er jo ikke et veldig spennende spill med mye variasjon, så jeg fant ut jeg måtte gjøre noe annet. Jeg gikk igjennom budsjettet for september, ordnet litt i nettbanken, la en plan for ubetalte regninger og så var jeg ferdig. Derfor tenkte jeg at jeg kunne vise dere bilder av stolene fra Bohus!! 

I går kveld fikk jeg nemlig melding - visste dere at de har en meldingsfunksjon hvor de sender ut beskjed når varene ankommer lageret? Kjempelurt... Vi ankom Bohus ti minutt før de stengte og fikk endelig de etterlengtede stolene. Jippiii!! Bohus er kanskje ikke de som har imponert mest i det siste, men stolene er råfine! Bildene av spisestua er tatt nå, altså midt på svarte natta, uten noe naturlig lys og med mobilkamera - vær altså litt overbærende med kvalitet og farge ;)


Bordet er litt lite, så stolene ser så store ut. Kanskje vi finner på noe lurt etter hvert, men jeg syns i hvert fall det er myyyye bedre enn det var. Bordet og stolene er jeg totalt forelsket i, men den benken... Nuvel. Triptrapen til MiniMe skal jo også stå ved enden av bordet, så det kan hende jeg må fjerne benken og ha èn stol på hver side sånn i det daglige. Tror jeg må ta nye bilder i morgen med speilrefleksen...

Ellers kan jeg informere om at det i dag er 10 uker til termin! Det vil si termin er jo satt til 25. november, men ifølge samtlige jordmødre som har undersøkt meg er jeg nå 30+2 på vei, hvilket vil si termin den 23. De forklarte meg at hvis de først hadde satt en termin, så gjorde de ikke om på den, selv om de i ettertid kunne justere med noen dager. Jeg velger selvfølgelig å forholde meg til den datoen som ligger nærmest fram i tid, og ja, de to dagene der spiller faktisk en stor rolle! Hehe. Tenkt det, 10 uker...! Moro moro! :)

Nå skal jeg lage meg kakao og spille litt mer Edderkoppkabal. Forhåpentligvis er kroppen klar for litt søvn etter hvert, og kanskje er babyen litt velvillig og holder seg i ro en liten halvtime også. Nå er det hvert fall full fest i magen og lite poeng i å finne senga. Bah.... 10 uker...
God natt!


post signature

2 kommentarer:

  1. Stolene var superfine! :D Sånne vil jeg ha ogsååå! :-D

    SvarSlett
  2. Jaaa, jeg er så glad i dem :D Tror kanskje vi må kjøpe to til etter hvert :P

    SvarSlett