tirsdag 18. september 2012

Tirsdag og ammekurs

Hei hopp alle sammen! For første natt på fire døgn har jeg sovet ordentlig. Oh lykke! Har våknet et par ganger av snuppis i magen, men da har jeg bare skiftet sovestilling og sovnet igjen. Etter å ha googlet side opp og side ned om svangerskapskløe, så fant jeg det som funket for meg; aloe vera gelè! Den kjøler ned, og hvis jeg er kjapp og lukke øynene så sovner jeg så godt så :) Deilig!

I dag er det ammekurs på helsestasjon. Jeg syns det er kjemperart at dette er noe man skal kurses i jeg... Nå har jeg aldri ammet, så det finnes sikkert noen tips og triks, men jeg syns like fullt det er litt rart. Skal dit kl 09:00, blir spennende å se hva detta er for noe. Fint å treffe andre gravide også da, kikke litt på alle magene og sånt. Hihi. I morgen er jeg faktisk 31 uker på vei. Det betyr 9 uker og 2 dager til fullgått svangerskap (+2 til termindato som er satt da... Hmpf!)

Dessuten er det nå 10 uker og 4 dager til jul! Herlighet, jeg kjenner jeg gleder meg like mye til begge deler jeg :D Kremmerhuset la ut dette innlegget i går - årets første juleinnlegg! Jippiii!



Har fulgt med hver dag i september, for vet at første juleinnlegget deres kom den 9. september i fjor. De lover flere bakombilder og kanskje en sniktitt på noen julevarer senere i dag, så jeg kommer sikkert med et innegg litt senere også.

Beira, som har vært litt pjusk i det siste, ligger på føttene mine nedenfor meg. Julemusikken spilles på Spotify og jeg skal til å lage meg en god frokost. Enkelte dager er veldig fine altså :) Ikke like moro å være gravid alltid, så slike morgener er jeg enormt glad i!


Ha en fin dag, raringer!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar