mandag 17. september 2012

Zzznork

I dag har vi vært på Lerkendal og sett Rosenborg rundspille Vålerenga! :D Einar er så heldig å ha tilgang til VIP billetter på jobben, helt herlig å spise en god middag før man benker seg til på komfortable seter under tak. Ekstra stas er det jo når Rosenborg vinner, og i dag spilte de helt super fotball! De kan hvis de vil.


Jeg syns det er så stas at babyen er med på så mye moro allerede før hun er født. Einar blir derfor bedt om å ta bilder, slik at vi kan vise henne at til og med her var hun med. Hun var jo med på både Rammstein- og Backstreet Boys-konsert. Hoho.

Jeg er på mitt tredje døgn uten ordentlig søvn. Svangerskapskløen har tatt meg til gangs og jeg holder på å bli sprø! Det klør overalt, kjennes ut som tusen små dyr kryper rundt over alt. Når jeg legger meg og det er helt mørkt og stille blir det ekstra intens. Sukk... Blir så sliten av å plages. Trøsten er visst at det som regel gir seg etter man har fått barnet, eller at man da kan begynne med allergimedisin...

Jeg skal forsøke å tylle innpå litt god natt te fra Ricola, den pleier å gjøre underverker. Jeg skulle gitt veldig mye for en god natts søvn i hvert fall, for jeg er innmari, innmari trøtt.

Sov godt og drøm søtt!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar