lørdag 8. september 2012

Bohus: Oppdatering

Einar ringte Bohus på torsdag. Han traff en dame som sa at det var litt forsinkelser og at hun måtte snakke med en av selgerne før hun kunne svare på hvor mye forsinket de var. I går ettermiddag ringte hun tilbake, og jeg tok telefonen. "Ja, de stolene er forsinket de." Det har jo jeg også fått med meg, for de står jo ikke på stua mi. Men, hun kunne meddele at de kommer neste uke en gang og at hun håpet det gikk bra. Jeg svarte at det hadde jeg vel ikke noe annet valg enn å godta, for hun kunne vel neppe få de til å komme noe raskere? Nei, det kunne hun dessverre ikke.

"No har æ spurt selgern altså, om det e informasjon vi faktisk kan lit på, og det sa han at det var."
"Okei, men da får jeg bare vente en uke til da." svarte jeg, for jeg har jo strengt tatt ikke noe valg.
"Ja, også får du jo melding, så du får beskjed vettu!"

Jeg tror Bohus selv er enormt fornøyd med denne sms-løsningen sin! Jeg har skjønt det nå; de sender melding når stolene kommer. Allikevel kommer jeg til å ringe dem dersom jeg ikke har fått noen melding når lørdag kommer, for de har jo slettes ikke utviklet noe system for å gi beskjed når varene er så mye som tre uker forsinket. Som jeg sa til Einar i går, det er akkurat disse stolene jeg vil ha og derfor må jeg forholde meg til dette tullet, men neste gang handler vi på Skeidar!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar