tirsdag 18. september 2012

Tidlig en tirsdag kveld

Ah, å kjøpe badekar er virkelig den beste investeringen vi har gjort! Kom inn fra banen med Beira i sted, vært der og lekt med en rottmanvalp som bor rett borte i gata. Einar hadde fyllt opp badekaret til meg, og det var ikke før jeg krøp ned i det varme vannet jeg kjente hvor innmari kald jeg var på tærne. Hihi. Det stakk og svei i tærne mine, men gud så herlig når de fikk varmen igjen :D

Ammekurset i dag var da ganske lærerikt. Selve ammingen syns jeg vel sa seg selv, men lærte nye ting i forhold til betennelse og den slags. Samt at det er greit å få en liten sånn selvtillits boost av jordmor av og til - jeg er litt redd for ikke å klare og amme nemlig, for det har jeg veldig lyst til. Det virker jo så mye mer lettvint enn disse flaskene! Tror nok det hele skal gå helt greit, det er hvert fall innstillinga nå ;)

Kremmerhuset har, som lovet, kommet med et nytt juleinnlegg. Jeg ble litt skuffa for i fjor hadde de så mange fine bilder av noen av varene sine også, mens nå var det vel egentlig mest bare bilder av at de klargjorde for å ta bilder :P Hehe. Jeg er nok bare litt utålmodig. Har studert bildene nøye da, prøvd å få noen glimt at noe jeg kanskje kan glede meg til å kjøpe. Forhåpentligvis kommer det flere inspo-bilder siden, da av selve varene, slik at jeg kan drømme litt :) Innlegget finner du her.

Nå er det natta her i huset. Einar er småsyk og jeg er gravid (:P) så vi fant ut det er like greit å finne senga. I morgen har jeg en hel dag uten planer og jeg gleder meg til å bare sitte i ro og slappe av. Bekkenet roper etter litt avslapping, og det gjør i grunnen hodet også.

Derfor; god natt, raringer!



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar