søndag 23. september 2012

Se og nyt!

Da er det søndag kveld og vi går en rar uke i møte. -På tirsdag er det ny ultralydtime hvor vi får greie på om det blir keisersnitt eller ikke. Jeg har lest litt om dette med forliggende morkake nå, og dersom dette er tilfelle vil nurket vårt ha problemer med å feste seg (hun ligger jo forsatt i seteleie) og dessuten vil det være fare for blødninger fra morkaka hvilket er skummelt både for meg og babyen. Så, på onsdag skal Einar gjennom en øyeoperasjon hvilket mest sannsynligvis medfører tre måneder sykemelding. Med andre ord er det kun mandag som vil være en "vanlig" dag for oss denne uka.

Når sånne skumle ting ligger og lurer i bakhodet, blir jeg så glad når jeg kan drømme meg bort i ting som gir meg glede og inspirasjon. Lykken var derfor stor når jeg så at Kremmerhuset har kommet med en sniktitt på julevarene. Var er vel bedre enn noen julebilder på bloggen, 10 uker før første søndag i advent! Enjoy!


Jeg ser ganske mye jeg har lyst på, men denne siste karen skal bli med meg hjem når jeg drar på juleshopping i oktober :) Han er jo så søt!

Nå er det leggetid her i huset, selv om rusket i magen nettopp tok salto og gjorde det klart at her er det våkentid! Eier av magen er like fullt trøtt, så jeg får gjøre et forsøk på å sove.

God ukestart på dere!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar