mandag 8. oktober 2012

Se! Hun vokser!

Hei hopp!

Da er vi kommet til mandag, og jeg har hatt koselig lillesøster-besøk i helga :) Oda tok seg en tur til Trondheim, og vi har hatt tid til både julefilm og babyklær shopping. Hihi. Rart å tenke på at neste gang jeg ser henne, er når hun kommer for å hilse på babyen. Har plutselig innsett jeg mest sannsynlig får henne neste måned. Det er helt merkelig å tenke på. Jeg er 33+5 på vei nå, og det betyr at om 3+2 uker anses hun ikke som prematur dersom hun skulle blir født da. Det går fort det her!


Magen vokser og vokser. Den har blitt mye større bare siste uka faktisk! Hun har så liten plass at magen flakser både hit og dit, helt merkelig å se på. Ingen strekkmerker enda da *bank i bordet*...

Sykehusbagen er pakket og siste babyklærne vaskes nå, så dermed pakkes bagen hennes i morgen. Jeg syns det er herlig å ha dette på plass, når riene starter vet jeg at det bare er å rive med seg bagene og tute ned til sykehuset. I morgen skal bilstolen få seg en vask, så er vi good to go! Har sagt til Einar at en uke før termin så smekkes isofix basen uansett på plass i bilen, så vi bare kan sette på plass stolen hennes før vi kjører til føden. Jeg merker at min store skrekk er at Einar skulle måtte reise fra meg på sykehuset for å hente/ordne noe, også blir jeg sittende der alene med en BABY! Det kan vi rett og slett ikke ha noe av :P

Ellers er det meste av babyutstyr på plass. Mangler kun babygym og bilspeil. Har forelsket meg i disse:


Fra Barnas Hus (må selvfølgelig være en hund! :P)


Nå skal jeg tappe meg et bad, for knøttet i magen har klart å lokalisere ribbeina på høyre side og det gjør vondt! Merkelig nok er ribbeina vondere bak på ryggen enn foran... Heeelt greit at det lakker og lir mot termin, for tanken på at hun skal bli enda større er skremmende. 


Ha en super mandagskveld!



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar