torsdag 25. oktober 2012

Oh joy :)

Da har snøen kommet til Trøndelag :) Herlig!!

Enormt glad i denne utsikten!

Det begynte såvidt i går, men da var nok værgudene usikre på om det var regn eller snø vi skulle få. Da jeg sto opp i mårrest var takvinduet helt dekket med snø, og ti minutter etterpå var jeg og Beira ute døra. Tjoho! Hun er som sin mor, så lykken var stooor da hun skjønte at snøen var kommet. Måtte bare slippe halsbåndet og la henne bykse over til benkene på andre sida av gata. Hun ble stående å hoppe på alle fire en stund før hun kjørte nesa ned i snøen og heiv den opp i lufta. Hva skulle jeg gjort hvis jeg hadde en hund som ikke likte snø?! Fineste Beiramor :)

Kjapp oppdatering på bollemagen:
36+1 uker i dag og meget klar for å få ut babyen! Magen har sunket endel, og hun presser veldig nedover. Har veldig mye "modningsrier" og murringer, så kroppen er definitivt igang med å øve seg. Riene kan indikere at noe skjer snart, eller så betyr det ingenting. Har kontroll hos jordmor i dag, så får høre hva hun mener. Riene tar seg hvert fall opp i intensitet, altså blir vondere, men de er ikke regelmessig annet enn om natten. Spennende med andre ord!! Kanskje jeg er mamma neste uke?

Da er det på tide og ordne seg litt, også får vi se hva jordmor mener om det hele :)


I dag er det torsdag, kun èn dag til helg - enjoy!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar