fredag 4. november 2011

Gleder

Endelig har helgeroen senket seg. Jeg har funnet plassen min i sofan og tviler på at jeg kommer meg opp herfra før det er leggetid.

I dag fikk jeg en telefon fra min søte lillesøster Oda. Hun kunne fortelle meg at de hadde medlemsalg på Nelly og at jakka jeg har sikla etter nå var til halv pris. Iiiiik! Lykke!
"Skal jeg bestille til deg?" sa Oda.
"Jaaa!" sa jeg.
"Vil du ha den i julegave kanskje?" sa Oda.
"JAA!" sa jeg.

Oh happy day!

En stk mørkeblå Jeane Blush jakke er snart på vei til Oslo, hvilket betyr at jeg om 2 uker får den i mine hender! :D Lenge leve snille søstre og Nelly-salg! Oda, du er gull!


Nå viste de nettopp julereklame på tv'en også. Den tredje jeg har sett i dag. Blir så glad!

Andre gode nyheter er at jeg nå er over prøvetida mi, og har fast jobb i EG. Det betyr bedre lønn, hvilket betyr masse fine julegaver til alle de jeg er så glad i. Ellers betyr det også nye støvletter på Minamor, spørs om Bianco får besøk av meg den 15. november ;)

I morgen skal vi flytte soverom ned til første etasjen, takvinduet på soverommet vårt skal byttes ut og vi må bo på gjesterommet så lenge. Vi skal også avgårde på visning av bryllupssuiten vår. Det gledes! :)

Ha en finfin fredag!



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar