onsdag 30. november 2011

Mittwoche!


Ikke dumt å starte dagen med en sånn!

I dag er det onsdag, og i morgen braker det løs med julekalendere og nedtelling :) Snøen vi fikk i helga forsvant like fort som den kom, og på radioen i dag kunne de melde om at de neste fire ukene består av mildvær. Jeg begynner å innse at det spøker for en hvit jul, men jeg overlever vel.

Senere i dag skal jeg faktisk på MR! Gruer meg litt kjenner jeg. De skal sjekke hva som feiler hodet mitt. Sikkert mange som mener det er på høy tid å gjøre det! ;) Det henger sammen med hodepinen min, og det faktum at jeg tviler sterkt på at jeg faktisk har migrene. Migrenemedisin hjelper ikke, og jeg har ellers ikke de klassiske symptomene på migrene, selv om jeg får synsforstyrrelser og ofte blir kvalm. Spent på å se hva de finner ut! Personlig tror jeg det henger sammen med nakken, og at det egentlig er den de burde undersøke, men leger er leger. Den legen jeg møtte sist er det mest ufyselige kvinnemenneske jeg har vært borti! Hvorfor i alle dager hun ahar valgt å jobbe med mennesker måtte fåglarna vite. Når en lege starter timen med et slapt, klamt håndtrykk og ett surt "Ja? Ka du vil?", da har man liksom satt standaren for resten av undersøkelsen...

Senere i dag må det kjøpes inn kalendergaver til de to ruskene mine hjemme. Både Einar og Beira må få, så det ikke blir urettferdig. :) Koser meg stort når jeg holder på med sånne ting!

Da er det dags for å arbeide litt!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar