lørdag 5. november 2011

ØNSKELISTE JULA 2011

Note to self: aldri skru Ikea-skuffer når du er tissatrengt og sulten. Æ sjer RØDT!
I et forsøk på å gjøre meg selv blid igjen, skal jeg nå presentere ønskelista mi for jula 2011.

Naked Palet fra Urban Decay. Fåes kjøpt her.

Oval klokke fra Kremmerhuset


Champagneglass fra Ritzenhoff. Selges på Kitchn og på nett.


Skåler fra Bruka - hvit med sølvbokstaver. Vi mangler Popcorn, Dipp, og Snacks.

2 stk oppbevaringsbokser for vaskepulver, fra Kremmerhuset


Shampo og balsam fra Silky Sexy Hair. Fåes kjøpt litt her og der ;)


Sånn! Nå er jeg litt blidere. Middagen lager seg visst ikke selv ser jeg, så da må jeg nok svinge meg opp fra sofaen og sette igang. Lurer på når i alle dager vi skal begynne å bytte soverom... Hm. Jaja.

Ha en flott lørdagskveld!




post signature

2 kommentarer:

  1. :D

    To sånne vaskepulver-bokser kjøpte vi i går.
    I dag har jeg julevaska stua, kjøkkenet og gangen! Hurra!:D

    SvarSlett
  2. Flinkus :D Jeg skal julevaske om 3 uker jeg! Hehe. Har ikke tid før det ;)

    SvarSlett