onsdag 16. november 2011

LilleLørdag

Da var den "midterste" dagen i uka over og vi nærmer oss helg. Jeg gleder meg som en unge for jeg reiser nemlig på lillesøsterbesøk på fredag! Wiiii! :D Oda og jeg har sendt meldinger hele uka, planlagt middag og frokost, og ikke minst kinotur! Twilight Breaking Dawn del 1 venter på oss på lørdag. Er så innmari SPENT!! Fjerdeboka er jo et fyrverkeri av action, så det blir moro å se hva de har gjort ut av det.

Ellers kan jeg informere om at julegavene er så godt som unnagjort. Einar, Therese og besteforeldre gjenstår, men der er planen klar. Jeg dro på julegavehandel i går kveld, og er da nesten ferdig per i dag. Hørte jeg effektiv? Jeg har inntrykk av at folk er litt lei gavehysteriet? Alle jeg har snakket med har vært enig i at vi kan roe ned gavekjøpene litt i år. Man ikke ha minst to gaver som tilsammen skal koste minimum 300 kr. Jeg har en tendens til å ta av på gavekjøpene for jeg syns det er så gøy å gi bort. Men, det er noe med den lommeboka da....

Neste uke skal denne fylles med masse godter til store og små! :)

Vi har nemlig vært i banken i dag. Vi hadde diverse spørsmål om økonomien, både med tanke på bryllupet og drømmen om eget hus. Jeg ble positivt overrasket over hvor god økonomien vår er, og at drømmehuset slettes ikke trenger å være langt unna. Tenker vi holder oss i ro til sommeren 2013, kanskje vi begynner å røre på oss da. Tiden vil vise! Det er visst noen uroligheter sør i Europa en plass? Ett eller annet om noe lån og noen grekere? ;) Hehe. Så, det er vel best å holde seg i ro til det verste er over. I kjølvannet av en sånn krise kan det dukke om noen fine hus også vet dere. Ellers blir det smalahans månedene fram til bryllupet. Sperret sparekonto med fasttrekk er satt opp, hvilket innebærer at når september kommer er vi godt på vei mot budsjetterte bryllupsutgifter. Vi er virkelig heldig som har det så trygt og stabilt i så ung alder! :)

Nå er det kveldsmat og leggetid for små jenter!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar