søndag 27. november 2011

Første søndag i advent ♥

Endelig! Da (for min del hvert fall) er jula 2011 igang. Lykke!



Snøen kom som bestilt! Like etter vi hadde våkna lå jeg og klagde over at det ikke var kommet noe snø, og at det ikke ble jul uten. Like etter rope Einar fra stua "Mina, det e jo masse snø ute, jo!". Ca 5 minutter senere var jeg og Beira ute og leka i snøen :D Haha. Hu er like glad i snø som meg, så vi storkosa oss. Ingenting er som å få inn et skikkelig blinkskudd av en snøball, rett i det lille ansiktet hennes. Hihi. Stakkar Beira!

Så tenner vi ett lys i dag
Vi tenner det for glede
Det står og skinner for seg selv
og oss som er tilstedet
Så tenner vi ett lys i dag
Vi tenner det for glede

Første adventslyset er tent, nå venter jeg bare på at rundstykkene skal bli ferdig. Mmm, en mini-julefrokost :)

Nå skal jeg kose meg med kjæresten og Beiramor. Ha en kjempefin første søndag i advent! :)


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar