mandag 7. november 2011

Monday

Mandager er trege og trøtte, men de går som regel greit. Tirsdag derimot...
Jeg har vært på en liten shoppingrunde i dag, faktisk en veldig liten shoppingrunde. Jeg skulle bare titte litt, og kanskje sanke noen julegaver. Julegaven til Ingamor er nå pakket inn og ligger klar for julaften :) Er så moro å planlegge og pakke inn og sulle og ordne! Hihi. Koser meg glugg ihjel når jeg holder på med sånne ting jeg.

Jeg tok selvfølgelig turen innom Kremmerhuset. Julestjerna vi har hatt i 5 år nå, begynner å syne på siste verset. Eventuelt tredje vers av totalt åtte, men jeg syns det er greit å ha en unnskyldning for å kjøpe ny :D Har lenge sikla på denne julestjerna her:

Og nå har den sannelig funnet veien hjem til meg. Har "prøvekjørt" den i stuevinduet og det var lekkert! Tjoho! Den gamle stjerna skal få leve videre på gjesterommet.

Tida mot jul går i rakettfart. Jeg satt på jobb i dag og lagde en liste over alt jeg har å glede meg til framover (ja, det var den mandagen da serru...), og jeg fant ut at jeg har enormt mange koselige planer. Den første julekoselige planen skjer allerede på tordag - da skal jeg sammen med Therese og to andre på Trøndelag Teater og se Et juleeventyr. Hver jul må jeg se A Christmas Carol fra 50-tallet. Den er så innmari koselig og sår. Jeg har aldri sett den på teater så jeg gleder meg veldig. Blir det ikke julestemning da, så vet ikke jeg!

Andre ting å juleglede seg til i november
Et juleeventyr
 Julebord på Kysthotellet
♥ Versace for H&M
♥ Min første lønn etter lønnsøkning :D
♥ Besøke lillesøster i Oslo!
♥ Twilight - Breaking Dawn Part I
♥ Mini-julekveld med Beira når Einar er på julebord :D
♥ Juleshopping
♥ 1. søndag i advent


Det er en ting som mangler i julehuset og det er en juletreduk. Jeg har sett meg ut en på Åhlèns, men har enda ikke funnet den der. Den som venter på noe godt og så videre...



Og med det sier jeg god natt. Jeg er trøtt og må psyke meg opp til den o' store tirsdagen. Huttemeitu!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar