mandag 31. oktober 2011

Halloween

Jeg har egentlig ikke noe forhold til halloween. Det er en merkelig, amerikansk skikk som vi nordmenn har veldig lyst til å adoptere, men egentlig ikke helt har forstått. Jeg er ikke stor på å pynte til noen som helst slags høytid annen enn jul, men i år tenkte jeg at jeg skulle prøve å lage litt halloween-stemning her inne. Det bor veldig mange unger rundt om i området der vi bor. De er så hyggelige og snille alle sammen, høflige og pratsomme. De krangler om å få kose med Beira og blir av og til med og trener henne på fotballbanen. Så, jeg ville gjøre litt utav denne høytiden ene og alene fordi disse søtusen mest sannsynlig ringer på døra.





Haha. Mandariner, appelsiner og noen telys kan gjøre underverker :D Jeg står ikke her og skjærer gresskar jeg nei, men ingen skal beskylde meg for ikke å prøve!

Nå skal jeg være husmor igjen. Før jeg låser døra og spiser resten av godteriet selv. Ha en flott mandag!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar