lørdag 1. oktober 2011

Fra gammelt til nytt

Jeg følte meg i det kreative hjørnet i dag, og har derfor gjort noe jeg har tenkt på lenge:

Dette Ikea bildet passet ikke inn i den nye leiligheta. Derfor kjøpte jeg stoff på Ikea, fant fram stiftepistolen. Og 15 min senere...
...så det sånn ut:



Bildet må litt lenger ned på veggen, men etter at Einar lekte klateremus med en fot på rekkverket til høyre og en fot på den lille kanten dere ser under bildet, så syns jeg det var nok. Men, jeg syns det ble fint :)


post signature

3 kommentarer:

  1. Hvilket stoff er dette? Finner jeg denne type stoff på ikea.no? Har tenkt å gjøre det samme :)

    SvarSlett
  2. Thank you :) Ikea.no ja, se her: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70175082/ Jeg liker det veldig godt hvert fall :) Passer inn her.

    SvarSlett