onsdag 12. oktober 2011

I Bodø

Vi landa i Bodø klokka 08:00 i mårrest og var på kurs fram til 15:30. Var bra sliten i hodet etter en lang dag med bare nye ting. Veldig interessant da :) Nå sitter jeg i senga mi på hotellet i Bodø, nærmere bestemt Radisson Blu. Stort og fint hotell, med overprisede rom. Hotellet har en Skybar i 13. etasje, og her har du utsikt over hele byen samt havet og båttrafikken. Absolutt en sikker vinner for de som skal oppleve Bodø for første gang.


I kveld har vi vært ute på Bjørk og spist herlig middag og tatt et glass vin.Bjørk kan jeg anbefale på det varmeste dersom du befinner deg i Bodø. Restauranten ligger inne på selve Glasshuset - shoppingsenteret i Bodø - og de har trivelige seritører, nydelig innredning og som sagt fantastisk mat! Jeg spiste pasta med bacon, kylling, fløtesaus og løk, og et lite glass hvitvin til. Ikke verst på en onsdag! :)

Bjørk. Vi satt i den delen som het Terassen.

Jeg har ikke fått sett stort av Bodø, men det lille jeg har fått med meg syns jeg er ordentlig koselig og fint. Utsikten fra hotellrommet er jo noe for seg selv, her ser jeg både deler av byen og havet utenfor. Det skal legges til at det blåser i Bodø - det blåder veldig i Bodø.


Fine Bodø :)

Jeg tok et langt bad når jeg kom hjem fra middagen og nå sitter jeg da her under dyna og kjenner meg god og trett. Herlig følelse! :D Skal kose meg med litt tv-titting før jeg tar kvelden. Opp til hotellfrokost i morgen tidlig, og  så enda 7 timer med kurs. Setter snuten sørover klokka 15:00 i morgen. Hjem til Einar og Beistet. Glede mæ!


God natt! :)

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar