lørdag 8. oktober 2011

Lørdag

I dag tester vi ut denne oppskriften. Jeg har istedet for en hel svinefilèt kjøpt to flankebiff av svin. Istedet for pesto har jeg brukt kremost med pepper fra Tine. Jeg har også sløyfet purreløken og erstattet olivenolje med meierismør. Spent på resultatet, maten står i ovnen as we speak og det lukter i hvert fall kjempegodt :)

Andre nyheter på en lørdag ettermiddag er at jeg har fått meg briller. Einar sier de er fine, svigerfar sa "Oj, briller..." og svigermor sa "Du kler da briller du Mina?" Sååå, jeg har tatt i bruk web cam'en på pc'en og tenkte å legge ut et bilde. Ønsker gjerne en tilbakemelding fra dere (Oda, Kari og pappa :P) på hvorvidt jeg ser ut som en komplett fjott eller om det fungerer? Jeg liker de godt selv, og jeg ser jo mye bedre enn jeg gjorde før, så jeg er rimelig fornøyd selv.



Jeg valgte et par som var litt større fordi brillen er progressiv og jeg ikke ønsket å se ut som en lærerinne, hvilket er noe jeg fikk høre stadig vekk med de gamle brillene. Så, jeg er klar over at de er litt store, men det er jo også moten om dagen. Kom igjen, folkens - gi meg dommen! :D

Nå skal jeg straks ta ut maten fra ovnen! Gleder meg, føler dette er ordentlig høstmat selv om oppskiften jeg hentet fra mente det er sommermat. Hehe. Håper det smaker godt!

God lørdagskveld!



post signature

1 kommentar:

  1. Jeg synes de var kule jeg! Du kledde de! :) Men jeg vil se et med håret nede og! :D
    Det blir briller på meg i november også. Progressive det også, men tror jeg skal ha smalere og i brun-toner. Det gjør jo ikke noe om jeg ser ut som en lærer? Det hjelper når jeg skal ut i prasis på VGS:P

    SvarSlett