søndag 30. oktober 2011

Søndag - 4 uker igjen!

Nå sitter jeg i senga med et glass cola, kjente jeg måtte ha en liten pause fra klesryddinga. Av uante grunner gir leiligheta vår ofte inntrykk av at vi ikke har skap. Klær henger over stoler og ligger strødd her og der. Så nå har jeg vært på klessanking og har bretta og bretta og bretta den siste timen. Kjedelig, men innmari godt å ha det unnagjort :)

Julemusikken strømmer ut fra datahøytalerne og jeg kjenner julestemningen legger seg overalt inni meg og fyller heeele hjertet mitt. Nå er det 4 uker til første søndag i advent! Det har gått så innmari fort syns jeg, det er ikke lenge siden jeg skrev at det var 11 uker igjen. November er dessuten stappfull av planer, så jeg må bare hive meg rundt med julegaver og julevask snart. Jeg har liksom alle julegavene klare oppi hodet mitt, men jeg må få penger på konto slik at de faktisk kan kjøpes inn. Skal prøve å begrense pengebruken i år, familien blir bare større og større med unger her og unger der, så da må man sette grensen et sted.

Jaja, dette ble et innlegg med bare tull og lite innhold. Jeg slenger derfor noen bilder inn på slutten, som dere kan koooose dere med mens dere gleder dere til jul :D






Nå ble jeg sulten... Og vi skal spise risengrynsgrøt i dag :D Jeeej!!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar