onsdag 26. oktober 2011

Wishful thinking

Jeg har et par UGGs og jeg har et par heftige vintersko som tåler 40- grader. Jeg har ikke et litt finere par vintersko, som er gode og varme, men samtidig kan brukes daglig til vanlige klær. Det sier seg selv at jeg trenger et par! Enig?

Jeg har lagt min elsk på et par støvletter fra Bianco. Æ elske dæm! Einar har sagt at dersom lommeboka tillater det, skal han spandere på meg :D Jeg har vært flink jente og tatt med frøken B til dyrlegen i dag, og jeg har satt vaksine på henne helt selv!! Einar styrer med veteranbilen sin den uka her, siden den skal vinterlagres i helga, og dermed blir jeg alene om både hus og hund. Dette syns Einar fortjener et par sko, og jeg er helt enig! Hihihi.


I'm in luuuuv 


post signature

1 kommentar:

  1. Så fine! :) Jeg leter etter et par selv. Men det er ingen som er akkurat slik jeg vil...

    SvarSlett