lørdag 15. oktober 2011

TOILLDAG!

Kjære vene! Jeg har blitt en ekte trønder... I mårrest, kl 07:45, sto jeg som nr 6 i køen inn til Carma i Trondheim. Det har nemlig vært toilldager i dag, og blant tilbudene på Carma var det 150 stk "stjerneskjerf". Stjerneskjerfene er fra Becksondergaard og de er utrolig fine og gode. Til vanlig koster et skjerf 700 kr, hvilket jeg mener er galskap å bruke. Men, på toilldagan var det 280 kr for ett. Tjoho! Jeg endte opp med disse to


Bilder lånt herfra

Er så kjempefornøyd for at jeg endelig har fått tak i disse skjerfene! De er laget av ull og silke, og er dermed utrolig behagelig å ha på :)

Etter Carma gikk turen videre til Retro. På Retro skulle jeg ikke kjøpe noen verdens ting, men slo følge med Therese siden hun skulle kikke på  Triwa klokker. På disken lyste denne herligheten mot meg

Bilde herfra

Den ropte faktisk navnet mitt og sa vi var meant to be - hvem kan krangle på det? Da jeg hadde betalt klokka og var på vei ut døra så jeg et tilbudsbord med Tiger of Sweden jeans. 450 kr? Jadda, kjør på!

Rompebilde også lånt herfra

Jeg hadde på forhånd sett meg ut et tilbud på Jernia - Einar måtte jo også få en liten toilldaggave - så da beina vi dit. Jeg kjøpte en termokopp fra Bodum med presskannelokk til Einar. 

Kjeldsberg-mannen har jo blitt caffeine addicted, så da må han ha en kopp han kan farte rundt med! :D

Jeg syns jeg har fått meg så kjempemasse fint! Alle herlighetene kom seg på under 200 kr, og det er inkludert en bursdagsgave til fineste Tilde som blir 2 år på mandag! Så, jeg føler jeg har kuppa som bare det, og slenger nå beina på bordet og tar meg et glass cola. Tror sannelig jeg må ta meg en dupp etterpå og, det tar på å shoppe ;)

Strålende helg til alle sammen!



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar