søndag 16. oktober 2011

Bad hair day?

Jeg er en utmålmodig sjel. Jeg kan sitte på stua, som jeg sitter i hver eneste dag, og plutselig føle at den er ordentlig stygg. Hva tenkte jeg på da jeg satte lysestakene der?! Og hvorfor i alle dager har vi GRØNNE puter!? Og i det øyeblikket disse tankene dukker opp, er det bare å gjøre seg klar for omorganisering. For i det øyeblikket jeg har tenkt det, må jeg også gjøre noe med det. I flere uker har jeg tenkt at jeg må fjerne extensionshåret. Det er svindyrt og flytte det opp, og jeg er strengt tatt litt lei av jobben det innebærer. I tillegg har håret mitt vokst enormt fort i det siste, og jeg var egentlig bare en ukes tid unna og måtte flytte det opp igjen. I mårrest, da jeg våknet, var dette øyeblikket der igjen. Jeg syns extensionshåret var for langt, kjempetørt, umulig å jobbe med, hadde vokst ut alt for langt og strengt tatt bare bry! 15 minutter senere var alle extensionsene ute, ved bruk av Einars nebbtang. Jadda, crafty woman. Så, nå har jeg kort hår igjen. Jeg er misfornøyd med det og, men det vokser da heldigvis ut igjen. Eller? Uff, jeg tror jeg har dårlig impulskontroll. Uansett, nå skal jeg deppe over kort hår og samtidig feire at de hersens extensionsene er borte bø.



Ha en fin kveld.



post signature

2 kommentarer:

  1. Jeg synes du var veldig søt med kort hår jeg! Det kler ansiktsformen din :)

    At du er utålmodig var ingen overraskelse, utrolig nok :p

    Håper vi ses fredag! :) Skal prøve å få det til!

    SvarSlett
  2. Takk, Odalur, men jeg føler meg som en gammeltante :( Fysjom!

    SvarSlett