tirsdag 11. oktober 2011

Hei og hopp!

I morgen reiser jeg til Bodø - opplæring i nytt system på jobben. Jeg har aldri vært nord for Namdalseid, så jeg kjenner jeg gleder meg litt. Vi blir over til torsdag, så det blir hotell alene på lille meg. Jeg har aldri bodd på hotell helt alene, så det blir rart. Det er selvfølgelig andre fra jobb som skal oppover også, men vi deler jo ikke rom så... Jaja, nok om det.

Bodø (bilde herfra)

Til helga er det Toilldag her i Trondheim. Det vil si at butikkene selger alt mulig rart til en liten penge. Stort sett har de en vare på kjempetilbud og den er det bare tre stykker av eller noe sånt - resten som er på tilbud trenger ikke nødvendigvis være knallbra. Uansett, lille tantegull Tilde blir 2 år på mandag, så det må kjøpes bursdagsgave. I tillegg har jeg et par julegaver klare, så da blir jeg nok å handle litt av det også. Kanskje kanskje...

Nå skal jeg pakke til Bodø-tur, så må jeg tusle med Beira von Sutre! Skritteller konkurransen på jobb avsluttes til helga, så nå må  jeg henge i! Det er ikke min fortjeneste hvis vi vinner, for å si det slik.

Ha en strålende tirsdag!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar