søndag 25. juli 2010

UGGs i år igjen

Da har jeg nok en gang kjøpt meg UGGs :D 5. året på rad blir det vel? Mange syns disse skoene er stygge, og mange mener at de er så "ut" at man er en taper som går med de. Vel, jeg bryr meg lite om det. Har du hatt like mange urinveisinfeksjoner som meg, så vet du og at det viktigste er å holde seg varm på beina. Hvorvidt det som holder meg varm (og infeksjonene på avstand) er "in" eller ikke, det driter jeg rett og slett i.

 UGGs fra EMU. Herlig, varme, og fine sko

De fra i fjor er litt nedtråkka og slitne, og vil nok bli brukt som hundesko til vinteren. De jeg har kjøpt nå er vel ikke det folk vil kalle "ordentlige" UGGs da de ikke var de første som kom på markedet, men det er ekte saueskinn utenpå og ull inni. Herlig å ha på bena når det er kaldt ute :) Merket på disse er EMU, jeg er så heldig å ha små føtter og kan derfor kjøpe den største strl i barneskoene - strl 36. Dermed bli skoene mange hundrelapper billigere, med frakt kostet disse meg 550 norske kroner! Hihihi. Voksen strl ville kostet meg mellom 8-900 kr. Jeg bestile herfra Så dæ så!

Leveringstid på skoene er 10-14 dager, jeg gleder meg masse! Når sommerferien min er over har vi allerede kommet til september, og da er det kanskje dags for å ta de fram. Hurraheioghopp :D


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar