lørdag 10. juli 2010

Bortskjemt ;)

Da jeg kom hjem fra jobb på fredag lå det en konvolutt og venta på meg. Inni konvolutten lå et hjemmelaget gavekort fra kjæresten - kl 19:30 skulle vi ut å shoppe, jeg skulle få plukke ut klær jeg trengte og ønska meg. Hvor heldig er jeg da? :D Hihi. Einar skulle ha seg nye klær han og, så vi dura avgårde etter et bedre grillmålet til på Lundåsen.

Jeg er ikke helt i form om dagen, så jeg har ikke orka å rigge til og ta bilder av klærne vi kjøpte. Men, har funnet mesteparten på nettet. Resten får jeg legge ut senere en dag.

Fredagens catch (deler av den)

Tunika fra BikBok

Kjole fra BikBok

Topp fra BikBok, bare at min er hvit

Enda en topp fra BikBok, men denne også i hvitt
Bikini fra Cubus


I tillegg fikk jeg meg en blå jumpsuit fra BikBok og et par Nike sko. Det får det bli bilder av senere en dag. Jeg er hvert fall strålende fornøyd. Tusen takk Einar :D

Jeg skal straks finne senga for kroppen min er helt utslitt. Gjenstår bare å ønske alle en riktig god lørdag!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar