søndag 18. juli 2010

Søndag

Da var helga over, 10 arbeidsdager gjenstår før jeg kan ta ferie med god samvittighet. Helga har vært veldig bra, selv om fredag var litt kjip. Har vært småforkjøla i et par uker nå, og på fredag våkna jeg potte tett, verka i hele kroppen og på toppen hadde jeg årets migrene. Ikke godt! Heldigvis hjalp det å sove (masse), og når kvelden kom var jeg i ganske fin form. Dro ned til noen naboer nedenfor blokka der vi bor og tok noen øl der.

Det har jo vært så fint vær her i helga, med untak av litt regn i dag. Fikk dessverre ikke benytta meg av godværet på fredag da jeg ikke stop opp fra de døde før på kvelden, men lørdag ble sola absolutt utnyttet. Gikk en liten tur med Beira før jeg pakket henne inn i bilen og kjørte til Lundåsen. Der ble jeg møtt med en herlig lunsj, før jeg og søstra til Einar ble igjen da svigers dro på hyttetur. Var ute hele dagen, grilla og koste oss. Det fikk virkelig satt i sving feriefølesen! På kvelden møtte jeg Therese på Prinsen kino, Twilight Eclipse sto på menyen. Jeg var like fornøyd som første gangen jeg så den og det tror jeg Therese var også. Hun vurderte å dra på bibiloteket og låne fjerdeboka i dag, for nå måtte hun bare finne ut hva som skjer videre. Hihi. Det er lett å bli Twilight-hekta! ;)

Nå skal jeg brette klær og så skal jeg gjøre meg klar til å køye. Er trøtt som en dupp, og sliter litt med å finne motivasjon for de siste to ukene før ferie. Men, går på med godt mot etter en god natts søvn. Nattinatt!


post signature

2 kommentarer:

  1. Jeg måtte også se eclipse igjen i går:p hehe! Den var bedre da fordi jeg hadde ikke gleda meg så mye til den så jeg fikk med meg hva som skjedde:p

    SvarSlett
  2. Jepp, samme her :) Jeg syns treern er best av filmene så langt.

    SvarSlett