mandag 5. juli 2010

Oslotur (picture time)

Jeg ankom Oslo på onsdag. Jeg var hjemme hos Oda og Hieu 22:30 sånn ca, så det var stort sett bare å finne senga og vente på dagen derpå.

Torsdag hadde jeg og Oda en date med disse karene her

Vi se første- og andrefilmen før vi tok turen til Colosseum.

Jeg gleda meg massemye og måtte dokumentere at jeg faktisk var der


Vi var tidlig ute, så det tok litt tid før moroa begynte, men så plutselig dukker det opp to kjente fjes på skjermen

Jeg ble så glaaad! Smilte meg gjennom hele filmen :D Den innfridde så absolutt forventingene jeg hadde. Den var mye lettere enn de to første filmene, kjærligheten til Edward og Bella kommer tydelig fram, og kampen mellom nyfødte vampyrer og hæren av vampyrer og varulver er utrolig bra gjengitt. Hurra hurra, jeg se den igjen! Jeg er så glad for at filmen var bra, jeg var ordentlig redd for at de ikke hadde fått det til.

Fredag skulle det shoppes. Med mange varmegrader i Oslo var det litt av en treningsøkt å komme seg gjennom hele Karl Johan. Jeg maste hull i hodet på Oda for å få henne til å finne ut hvor Monki ligger, men så lyste skiletet plutselig mot meg

Endelig! Har hørt så mye om klærne her, og jammen var det mye rart. Både fint og rart må jeg si. En stk veske og en t-skjorte ble med hjem, selv om jeg nok kunne kjøpt mye, mye mer.

Noen av dagens fangster

Da vi kom hjem slo vi oss ned i sofaen og så Nederland rundspille Brasil. Det var moro! Og det måtte feires! Turen gikk til Friday's, hvor burgere, øl og en svær strawberry daiquiri sto på menyen.



En blid og fornøyd storesøster altså :) Dere får tilgi meg dårlig bildekvalitet, men mobilen må gjøre jobben når kamera ikke vil bidra. Jeg vet ikke hva det er med meg og kamera, men tror ikke de liker meg...

Nå er det klart for Kamelot konsert. Ølen og dusjen roper, så off I go!


post signature

2 kommentarer:

  1. Ross jobber på Fridays faktisk. Aker Brygge eller Karl Johan? Han jobber på Aker Brygge..

    SvarSlett
  2. Åja :) Vi skulle egentlig dit, men tok en som var hakket nærmere sentrum. Bra plass :)

    SvarSlett