torsdag 29. juli 2010

God dag, god dag

Da, skal jeg skrive et litt lenger innlegg.

Vi har altså kjøpt oss ny leilighet. Vi har drømt og tenkt lenge, derav innlegget "Jeg har en hemmelighet...". Min kjære far var inne på tanken at jeg kanskje var gravid, men så store omveltninger skal det nok ikke bli ;) Vi har kjøpt oss en leilighet 50-100 m bak der vi bor nå faktisk. Vi trives så godt i området og vil derfor ikke flytte særlig langt. Leiligheta er 85 kvm stor og over 2 etasjer.


Annonsen på Finn ble fjernet før fellesferien, men et bilde av prospektet er da noe :P Den trappa dere ser på midten der er oppgangen til leiligheta vår. Det blir døre til venstre som blir vår :) Det ser lite og knotete ut, og trappa er kanskje i trangeste laget, men innafor døra er det en stor og fin leilighet! 2 ganger, dobbelt så stort kjøkken som vi har nå, 2 bad, 2 soverom, 3 boder, 1 kneloft og trappegang hvor Beirut'n skal bo. Det kommer til å bli herlig med større plass! Vi har ønska å flytte ei stund nå, så dette blir toppers! Det store spørsmålet er om vi får solgt vår, og for hvor mye, men sånn er det å kjøpe og selge. Noen risker må man ta.


Håret har blitt blondere og. Nå tror jeg kanskje det skal få hvile seg en stund, før det skal få lyse stripet. Hurra hei og hopp! Skal si det skjer forandringer om dagen!

Hva syns du?

En ting som ikke forandrer seg for tida er Beira. Hun er og blir en merkelig skapning med primadonna nykker og fjortistendenser. Men, hu er så god og glad hele tida, så da er det liksom greit. Vi kaller henne bare for dronning Sonja ;)
Dronninga i sofaen. Bortskjemt!


Nå skal jeg ut og ordne med litt fiksfakseri til Wacken-turen. Skriver sikkert mer i morgen for da er det FERIE! Gleder meg bare sånn akkurat passe.


post signature

2 kommentarer: