mandag 12. juli 2010

Lengsel

Klokka er alt for tidlig om morgenen. Vi står opp mellom 05:20-05:40 hver eneste dag, så tilgi meg eventuelle skrivefeil her jeg sitter. Det er råvarmt ute, enda det er så tidlig. Hvert eneste fiber i kroppen min roper at å sitte inn på jobb i dag er helt feil, man skal være ute, nyte sola og ikke minst bade! Måkene skriker ute, jeg tror de er enig med meg. Men, det er nå engang slik at på jobb må man. Tjene penger slik at man kan leve og bo. Søren asså. Bare akkurat i dag, skulle jeg ønske jeg kunne la være. Det kan hende det blir en litt tidlig avslutning på dagen, hvis de jeg jobber med mener det går greit. For herlighet, vi har ikke så mye finvær i den byen her!

Sånn vil jeg og gjøre! (bilde lånt fra google)

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar