torsdag 8. juli 2010

Torsdag morgen

  • Antall dager til sommerferie:               22
  • Antall dager til vi reiser til Toten:        24
  • Antall dager til vi reiser til Wacken:    26
  • Antall dager til jul:                             145
...ikke heng dere opp i den siste, jeg vet vi bare er i juli, men jeg gleder meg læll ;) Hihi.

Jeg er sånn akkurat passe klar for sommerferie nå, men jeg må nok finne meg i å vente litt til. Jeg har bestemt meg for 4 uker ferie, ene og alene fordi jeg har lyst og føler at jeg trenger det. Det skal bli godt å skikkelig koble av! Jeg tenker som så at første uka med ferie bruker man på å få beina på bakken og faktisk innse at man har ferie, og siste uka begynner man å forberede seg på jobb og det faktum at ferien straks er over. Sånn er det i hvert fall for min del. Derfor: 4 uker ferie. Gleder meg masse!

Jeg lurer på om jeg vil ta meg en tur på kino å se Twilight igjen snart. Jeg syns det er alt for lenge til del 1 av fjerdefilmen kommer (november 2011!), også tar det nok litt tid før treeren kommer på DVD. Jeg trenger enda en kveld med folkene i Forks for å virkelig ta innover meg filmen. Bli med? :)

Går det egentlig an å bli lei Twilight? Jeg har ikke kommet til det punktet enda hvert fall! Til alle som ikke har lest bøkene, og bare sett film en eller to, og allikevel velger og kalle meg en fjortis: les bøkene da vel, og så sse filmene inklundert treeren. Jeg tror de aller fleste jenter i hvert fall vil sitte med samme gode, glade følelsen som jeg gjør når jeg leser bøkene/ser filmene. Så dæ så!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar