onsdag 7. juli 2010

Beira i bilder

Da har vi vært hos dyrlegen igjen. Beira har rista på hodet og klødd som besatt i ørene de siste daga, og i dag fant vi en kul på ryggen hennes som var betent. Dyrlegen stenger kl 18:00, 17:40 heiv vi hunden i bilen og kjørte oppover til doktor Dyrlege. Infeksjon i øra og infeksjon i såret på ryggen. Bebisen har fått et middel vi må sprøyte inn i ørene hennes morgen og kveld, også har hun fått antibiotika igjen. Den lille kroppen er kjempesliten nå, ligger rett ut og snorker. Hu likte ikke dyrlegen i dag, og fikk helt panikk da vi møtte holde henne fast så han fikk tatt prøver av ørene. Stakkars lita! Hu peip da han holdt på med ørene fordi hu har vondt, da fikk jeg vondt i mammahjertet mitt. Men, nå får hu hvert fall den hjelpa hu trenger, også blir hu frisk som en fisk :)

Jeg er over middels glad i Beirut, og jeg snakker sikkert alt for mye om henne. Men, jeg syns selvfølgelig hu er helt alldeles nydelig og noe av det kjæreste jeg har. Satt og bladde gjennom albumene på pc'en nå nettopp og fikk lyst til å legge ut noen bilder. For deg som syns hundemas er slitsomt - du bør gå til en annen blogg sånn omtrent nuh....


Sånn! Det var alt hundemaset for i dag ;) Ha en flott onsdag, helga er her snart igjen!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar