søndag 28. februar 2010

Sommer kommer, sommer kommer, sol og regn og latter og sang! :D

Så langt i dag har vi:
  • gått en lang, fin tur med Beira og matet ender nede ved elva :) Spennende med gakkgakker syns Beira!
  • rydda litt i leiligheta
  • måkt snø på verandaen og av utemøblene slik at vi kan nyte det fine været ute
Videre utover dagen skal vi:
  • spise herlig kyllingpizza fra Pizzabaker'n ute i finværet etterfulgt av en herlig smoothie
  • besøke Elisabeth, Frode og lille Tilde
  • se 50 km sammen med dem. HEIA NORTHUG OG RESTEN AV GUTTA!!
  • spise en god kveldsmat og kose oss med tanken på at det kun er 4 uker til påskeferie!
Jeg kjenner virkelig at sola tar ute nå, våren er rett rundt hjørnet! Tenk at i morgen så det 1. mars, det er 4 uker til vi skal stille klokka til sommertid og for hver dag som går blir dagene lysere, lengre og varmere. Herlig! Jeg er veldig glad i vinter og snø, for meg betyr vinter jul og det er jo helt fantastisk! Men, når mars kommer og jeg begynne og få ferten av sol og varme, da kommer alle de fine minnene om grønt gress, varme dager, lette klær, god frukt, kalde drikker, badestrender, sykling og alle andre sommergleder fram og hjertet mitt gleder seg ekstra mye til dette.


Hvordan er været der du bor? Hvis det er fint vær, så spring ut å nyt det! Jeg for min del skal innta verandaen sånn ca med en gang ;) Tudeliduu!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar